loading...
پارتیشن های اداری
پارتیشن بندی بازدید : 14 شنبه 11 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

انواع مختلف پارتیشن اداری شیشه ای

 

افرادی که قصد خرید و نصب پارتیشن اداری شیشه ای دارند معمولاً این سؤال را می‌پرسند:انواع مختلف پارتیشن اداری چیست؟ بنابراین به نظر من اگر قصد نصب پارتیشن شیشه ای دارید ، من توصیه مهمی به شما می‌کنم. . فکر کردن در مورد این موارد قبل از شروع مراحل طراحی و ساخت واقعاً کمک‌کننده خواهد بود ، پس پیش از اقدام حتماً با انواع آن آشنا شوید.

 

چرا از پارتیشن اداری شیشه ای برای دفتر خود استفاده کنیم؟

 

استفاده از انواع پارتیشن های شیشه ای در دفاتر دارای مزایای بسیاری ازجمله تغییر محیط اداری به فضایی شیک و مدرن با نورگیری زیاد که جلوه‌ای هالی به دفتر شما می‌دهد و در صورت انتخاب محل کار خود راه حل عملی متناسب با نیازهای کسب‌وکار شما ارائه می‌دهند. با اختصاص وقت برای تأمل دقیق در مورد نیازهای خود ، می‌توانید در یک محیط دفتری روشن و به‌دوراز تاریکی و خمودگی و همچنین با حفظ حریم خصوصی لازم به تعادل خوبی دست پیدا کنید.

 

آشنایی با انواع پارتیشن اداری شیشه ای

 پارتیشن شیشه ای اداری برای استارتاپ

پارتیشن شیشه ای آکوستیک

 

آیا می‌خواهید محیطی کاملاً خصوصی بسازید که صدا از آن خارج نشود یا در اتاق جلسات با خیال راحت به بحث گفتگو بپردازید؟اگر پاسخ مثبت است پس ویژگی‌های عایق صدا یا آکوستیک بودن در پارتیشن های شیشه ای بسیار مهم است. عایق صدا به دودسته تقسیم می‌شود 1-کاهش‌دهنده صدا 2-قطع صدا که پارتیشن های اداری صدا را به‌طور کامل قطع نمی‌کنند.

 

در اینجا راه حل استفاده از شیشه های چندلایه آکوستیک است ،شیشه آکوستیک شیشه عملیات حرارت دیده‌ای است که داخل آن لایه‌ای نازک به‌عنوان عایق صوتی قرار داده‌شده است و این شیشه‌ها در ضخامت های مختلف تولید میشوند.

 

پارتیشن تک جداره

 

از شیشه های ساده می‌توان  به‌عنوان یک پارتیشن تک جداره استفاده کرد که دارای فریم نیز هست. بااین‌حال ، اگر دره‌ای شیشه ای فریم لس را انتخاب کنید ، عایق بودن صدا از بین می‌رود. با استفاده از سیستم پارتیشن بندی تک جداره ، صدا گیری محیط حدود 40 دسی بل خواهد بود. DB مخفف دسی بل است و اندازه گیری میزان صدا است. یک گفتگوی طبیعی در دفتر حدود 50 الی 60 دسی بل صدا تولید کند،حال خودتان ببینید که  صفحه‌ای با نمره 40 دسی‌بل محیطی کاملاً ساکت بدون نویز را ایجاد نمی‌کند ما این موضوع را در دفاتر حسابداران و مشاوران رهنی که نیاز به جلسات یک‌دریک دارند را با مشتریان شخصی دارند را بررسی کردیم و مشاهده‌شده که گفتگوی بین دو نفر شنیده نمی‌شود مگر با دقت بسیار زیاد.

 

پارتیشن دوجداره

 پارتیشن شیشه ای فریم لس

در صورت نیاز به کاهش نویز اضافی ، استفاده از پارتیشن 10.8 میلی متر یا 12.8 میلی متر در پارتیشن دوجداره باعث افزایش میزان عایق صوت به چیزی حدود 48 دسی‌بل می‌شود که  اثرگذاری بیشتری در برابر نویز و صدای محیط دارد

 

برای نمونه یکی از پروژه‌های پارتیشن اداری دوجداره را در زیر می‌توانید ببینید.

 

کاهش سروصدای محیط با پارتیشن آکوستیک

 

این عامل مهم دیگری است که باید هنگام استفاده از پارتیشن های شیشه ای در نظر بگیرید. سرو صدا و نویز عوامل دیگری نیز دارد مثلاً سطوح سفت و نوک‌تیز باعث می‌شوند صدا منعکس شوند و دفع نشوند یا از همه مهم‌تر صدا در سقف منعکس می‌شود و دفع نمی‌شود،حال بعضی لوازم مانند چوب یا فرش صدا را کاهش می‌دهند،گفتنی است که برای سقف از بافل هایی استفاده می‌شود تا صدا را جذب کند که همه این‌ها در کنار پارتیشن اداری آکوستیک باعث عایق بندی مناسب محیط می‌شود

 

می‌خواهید دیده شوید یا نه،انتخاب با شماست

 

حفظ حریم خصوصی در اتاق‌های جلسات و دفاتر می‌تواند راحتی را برای افرادی که از اتاق استفاده می‌کنند از حواس‌پرتی حضار جلوگیری کند

 

راه حل ایجاد حریم خصوصی بصری استیکرهای گرافیکی است. طبق قانون ، تمام پارتیشن های شیشه ای به دلایل بهداشتی و ایمنی به طراحی گرافیکی احتیاج دارند ، اما یک مزیت دیگر این است که می‌توانند به حریم خصوصی ، حتی با یک باند کوچک که در ارتفاع مناسب روی شیشه قرارگرفته است ، کمک زیادی کنند. می‌تواند از لب‌خوانی جلوگیری کند. طراحی‌های گرافیکی می‌توانند بسیار هیجان‌انگیز باشند و می‌توانند برای ایجاد جلوه‌ای خیره‌کننده ، هویت بصری، تکمیل یک موضوع طراحی داخلی یا استفاده برای تقویت برند شما مورداستفاده قرار گیرند. شما واقعاً باید بیش از استفاده از آن طرح‌های مختلف را مشاهده کنید. ما چندین طرح عالی ایجاد کرده‌ایم ، در زیر می‌توانید چند طرح را مشاهده کنید.

 

 

من پارتیشن های شیشه ای را خیلی دوست دارم ، آن‌ها می‌توانند فضای کار را زنده کند و با کریستالی بودن و جذب نور جان تازه‌ای به محیط اداری دهد.شما هم با شناخت پیش از خرید بهترین پارتیشن اداری را برای خود انتخاب کنید تا از همه مزایای این الماس درخشنده بهره ببرید.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 56
  • بازدید کلی : 242