loading...
پارتیشن های اداری
پارتیشن بندی بازدید : 12 سه شنبه 31 فروردین 1400 نظرات (0)

پارتیشن های اداری: به متخصصان اعتماد کنید

نصب پارتیشن های اداری یکی از خدمات تخصصی است که پارتیشن به مشتریان خود ارائه می دهد. بسیاری از شرکتها برای قرار دادن بهترین راه حل برای استفاده و توزیع فضا در محل کار به این شرکت اعتماد کرده اند. در پست قبلی ما در مورد مزایای نصب پارتیشن در دفاتر صحبت کردیم ، از نظر تصویر ، در حال حاضر در معتبرترین پروژه های معماری داخلی دفتر ، تنوع و سادگی در ساخت و ساز و عایق صوتی و حرارتی یک روند است ، به چند مورد.

ما همچنین در این وبلاگ به مدلهای مختلفی که وجود دارد پرداخته ایم: کور ، لعاب ، مخلوط و غیره. ما اشاره کردیم که یک راه حل برای هر مدل تجاری است.

نصب پارتیشن های اداری:

در این شرکت ریشه کن شده در جبل الطارق ، پارتیشن هایی را از شرکت مدل Line خود نصب کرد ، یک سیستم پارتیشن توسعه یافته توسط این مارک که بسیار رقابتی و مطابق با زیبایی شناسی ناب و مینیمال است.

 پارتیشن های دفتر را در Fa نصب می کند

طیف گسترده ای از Line ، چه در محصول و چه در پایان ، غافلگیر کننده است. هیچ پارتیشن دیگری در بازار چنین برنامه گسترده ای و طیف گسترده ای از اتمام را ارائه نمی دهد ، بدون اینکه فراموش شود که مورد آخر با تمام مبلمان آن سازگار است.

پارتیشن فنی برای هدایت سیم کشی ، به دست آوردن سطح بالایی از عایق صدا و قابل اطمینان ترین راه حل از نظر بازیافت و استفاده مجدد ایده آل است. علاوه بر این ، پارتیشن شیشه ای دوتایی آن صفحات را با ویژگی های صوتی عالی و نمایندگی بالایی از فضاهای ایجاد شده در دفاتر مدیریت ارشد فراهم می کند. درب های کور و شیشه های رنگی کاملاً با صفحه نمایش کاملاً هم تراز هستند.

نصب پارتیشن های اداری:

یک بار دیگر ، تجربه را برای قرار دادن یک پارتیشن با درهای کشویی در این شرکت حقوقی در داشت. در این حالت ، مدل انتخاب شده بود ، سیستمی از پارتیشن ها با پروفیل های قابل مشاهده در فولاد گالوانیزه ، قابل جابجایی و مدولار. به لطف استحکام و قابلیت اطمینان ، برای محیط هایی که به عملکرد صوتی و عملکرد فنی در برابر آتش نیاز دارند ، ایده آل است.

 

در نصب پارتیشن های اداری متخصص است

M82 دارای امکانات گسترده ای برای اتمام و پیکربندی است ، به طوری که در این دفتر حقوقی ، درهای کشویی را نصب کرد. در آخر لازم به ذکر است که این مدل به راحتی قابل نصب و بازسازی است و با سیستم دیوار پوش تکمیل می شود.

نصب پارتیشن های اداری

دوباره ، برای این کار در به مراجعه کرد. در این حالت ، این مدل 1:10 با درب کشویی بود. در این مورد ، فناوری برجسته آن در خدمات زیبایی شناسی برجسته می شود ، جایی که اجزای سازه ای در پشت سطوح تزئینی پنهان هستند.

 

پارتیشن های دفتر را در نصب کرده است

 

این سیستمی است که برای پوشش دادن نیازهای مختلف پارتیشن طراحی شده است ، از مناطقی که توسط ماژول های شیشه ای تقسیم شده اند ، که فضای بازتری ایجاد می کنند ، تا مناطق کاملاً خصوصی با ماژول های کور.

 

منحصر به فرد بودن آن در طیف گسترده ای از اتمام است: 37 رنگ موجود در رنگ اپوکسی پلی استر ، 30 رنگ نیز در لاک تولید می شود. در چوب منوی گسترده ای از 12 امکان مختلف وجود دارد. محدوده با انتخاب سطوح وینیل تکمیل می شود.

، بیش از 30 سال در نصب پارتیشن های اداری تخصص دارد

تردیدی نیست: برای هر مدل از دفتر یا شرکت راه حل وجود دارد. و در این سه نمونه کار به وضوح مشاهده شده است.

 

یک راه حل ، نصب پارتیشن ها ، که علاوه بر مزایای آن ، منطقی سازی روند ساخت است. به عبارت دیگر ، نصب آن بسیار آسان تر و سریعتر از سیستم سنگ تراشی سنتی است: این به معنی صرفه جویی قابل توجهی در زمان و بودجه است. البته به شرطی که طراحی و اجرای آن به دست افراد متخصص در این زمینه سپرده شود ، همان کاری که این سه شرکت که امروز به اینجا آورده ایم انجام داده اند.

 

پارتیشن اداری ، برند

 

برای نصب پارتیشن خود ، فقط به متخصصان و متخصصان در تقسیم بندی فضاهای کاری مانند که بیش از 30 سال است با نصب موفقیت آمیز صفحات پارتیشن و طراحی دفاتر کار می کند ، اعتماد کنید.

مزایای پارتیشن های مدولار و دیوارها

تجربه ما ، از سال 1965 ، باعث می شود که به محصولات و مزایای آنها ایمان داشته باشیم.

در ما فضای دفتر شما را با محیط ها و موقعیت هایی که مشتری از طریق تقسیم صفحه ها و صفحه های دفتر به آنها نیاز دارد ، متناسب می کنیم. سری ، و ما به دلیل طراحی مدولار خود ، هم در ساخت جدید و هم در بازسازی نیازهای شما را برآورده می کنند. جداسازی و نگهداری آسان آن باعث صرفه جویی در وقت و دستیابی به بازگشت بهتر سرمایه می شود.

 

یک محفظه داخلی گسترده امکان اسکان و عبور انواع امکانات را فراهم می کند. جداسازی سریع آن به ما امکان دسترسی راحت و عملی به مناطق نصب را می دهد و هرگونه دست زدن یا تجهیزات مجدد را در مدت زمان کوتاه تسهیل می کند. فضاهایی که با نگاه به آینده ساخته شده اند ، برای انطباق مداوم با پیشرفت فنی طراحی شده اند.

 

 

 

آنها راه حل سازنده ای برای انجام انواع محفظه ها هستند.

 

 

سیستم های مدولار:

طرح

تنوع در پایان

تطبیق پذیری

سرسختی

صداگذاری

روشنایی

تمیز کردن در مجمع

حذف و نگهداری آسان

بهترین بازده در سرمایه گذاری

دسترسی عملی به مناطق تسهیلات

تطبیق مداوم

حداقل نگهداری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 43
  • بازدید کلی : 229